Flexfilm

Tom Coesemans

principal manager van Huis Perfect

Onder het credo ‘Vers van het mes’, biedt supermarkt Huis Perfect  al 32 jaar dagelijks dagverse producten aan haar klanten in Lier en omstreken aan. Het assortiment omvat o.a. groenten, fruit, vers vlees, charcuterie vers van het mes, brood uit de oven en verse maaltijden. De supermarkt  mag zich dan ook met recht specialist in kwaliteit en versheid noemen.  “Het versvak van onze supermarkt en de huisgemaakte gerechten zijn ons trotse uithangbord. Verse producten die we inpakken met een topseal folie van Flex Film”, zegt Tom Coesemans. Hij vertelt dat zijn supermarkt het vlees, de ambachtelijke vleeswaren, de rauwkost en de maaltijden verpakt met behulp van topseal folie. “Deze manier van inpakken gaat niet alleen snel maar zorgt er ook voor dat de gerechten zichtbaar zijn. En dat is belangrijk! De consument wil immers zien wat hij koopt. Daarnaast verhoogt de folie de houdbaarheid van de ingepakte producten. Deze verlengde houdbaarheid is soms aanzienlijk”, benadrukt Tom Coesemans. “Vlees kan zeven dagen langer bewaard worden, gerechten van de traiteur 14 dagen en de meeste charcuterie ook 14 dagen.” .

 

Tot slot vindt Tom Coesemans het feit dat Flex Film de verpakkingen bedrukt heel belangrijk. “De bedrukking met ons logo  geeft onze producten een eigen uitstraling  en stelt ons in staat om er merkproducten van te maken. En dat is iets waar we sinds 2020, mede dankzij Flex Film, hard aan werken.”

 

 

"Bedrukking van de verpakkingen is voor ons belangrijk."

Flex Film investeert in kennis; onverminderde focus op duurzaam

Jeroen en Tom Kruiper zijn geïnterviewd door Verpakkingsmanagement.

In het artikel delen ze hun blik op de verpakkingsbranche en geven ze aan wat de uitdagingen zijn rondom duurzaam verpakken.

Scroll naar boven